0758708788 0732650028 creditsuper@yahoo.com Luni - Vineri 9:00 - 17:00

Despre imprumut: intrebari si greseli frecvente ale persoanelor care doresc un imprumut bancar

Se spune ca cea mai buna intrebare este cea pe care nu ai pus-o. In momentul in care interactionam pentru un imprumut bancar, ne incurajam clientii sa puna cat mai multe intrebari astfel incat sa ne asiguram ca acoperim cat mai multe aspecte. Doar cei care au aplicat pentru un imprumut pot intelege cate idei preconcepute, daca nu chiar eronate, au existat inainte ca toate aspectele sa fie explicate corect de catre un profesionist. Si pentru ca inca exista situatii si intrebari pe care le intalnim in experienta noastra profesionala, incercam sa raspundem periodic, in masura in care acestea apar. Daca aveti orice alta intrebare cu privire la imprumuturi bancare, ne puteti contacta la 0732650028 ori 0758708788 sau8 ne puteti vizita in Pitesti, Bd.Republicii nr.38 Bl.2irta. 

Daca am fost respins de o banca, imi vor respinge toate solicitarea de imprumut.

Eronat! Faptul ca o banca nu a aprobat solicitarea de credit a unui client, nu inseamna ca nicio banca nu va poate aproba un imprumut. In functie de profilul clientului cat si de caracteristicile specifice de eligibilitate (ex: varsta, venit minim, scor, vechime angajator,etc) pentru orice client poate exista o solutie de creditare.

Daca am un credit nu mai pot face altul pana nu il termin pe primul.

Un client poate avea atatea credite cat ii permite gradul de indatorare, acesta nu este limitat de un anumit numar de imprumuturi. Asadar, chiar daca aveti un imprumut in derulare, cu conditia ca gradul de indatorare sa permita acest lucru, mai puteti opta pentru inca un credit, doua sau cate este nevoie. Atentie insa la faptul ca un numar mare de imprumuturi mici, repetate, pot afecta scorul de credit cat si la faptul ca fiecare banca limiteaza numarul de credite ce pot fi acordate per client.

Daca vreau un imprumut ma duc catre banca unde incasez salariul pentru ca asa ma asigur ca voi beneficia de cea mai buna oferta de credit.

Exista situatii in care banca prin care incasam salariul se intampla sa puna la dispozitie cea mai buna oferta. Insa exista si situatii cand exista oferte mult mai bune in piata iar banca prin care incasam salariul poate fi modificata la angajator, astfel incat sa ne beneficiem de reducere suplimentara. Prospectam constant piata pentru clientii nostri astfel incat sa le putem furniza acestora cea mai buna dobanda in concordanta cu profilul acestuia.

Daca colegului meu de la serviciu i-au aprobat creditul la Banca X, ma duc si eu tot acolo pentru ca sigur imi vor aproba imprumutul.

Asa cum am precizat anterior, fiecare client are un profil iar daca o anumita solutie de creditare I s-a potrivit unui anumit client nu inseamna ca aceeasi solutie ni se poate aplica si noua. In momentul in care sunteti interesat de accesarea unui imprumut, fie ca este pentru nevoi personale, fie ca este ipotecar, trebuie stabilit profilul si conditiile minime de eligibilitate astfel incat sa putem elimina din cadrul partenerilor bancari acele banci ale caror conditii nu le indeplinim.

Inainte sa ma hotarasc la care banca sa fac imprumut, imi iau o zi libera si merg sa verific oferta fiecarei banci in parte.

Puteti face si asta insa va asiguram ca este o actiune consumatoare de timp si energie. In plus, cu cat mai multe oferte avem la dispozitie, cu atat vom avea senzatia ca niciodata nu o alegem pe cea mai buna. Si de ce ar alerga un client in cautarea celei mai bune oferte cand noi putem face acest lucru pentru el? Ba chiar fara sa percepem niciun comision? Ne intalnim, stabilim profilul si caracteristicile, eliminam bancile unde nu indeplinim conditiile legate de norma/procedura, introducem aplicatia. Un singur dosar, o singura aprobare, fara birocratie, fara timp pierdut.

Am inregistrat o intarziere izolata si nu imi mai acorda nimeni imprumut.

Pentru a putea stabili cu exactitate sansele de aprobare a unui dosar de credit pentru o persoana cu intarzieri in Biroul de Credit, trebuie efectuata o interogare. Aceasta poate fi facuta de noi, in baza acordului scris al clientului (interogare BC semnata de client) sau poate fi facuta de client pe birouldecredit.ro. In functie de tipul intarzierii, putem stabili daca exista una sau mai multe banci care pot accepta respectiva intarzieri si ,daca da, in ce conditii.

As vrea sa fac un imprumut pentru achizitionarea unei locuinte sau pentru nevoi personale insa sotul/sotia au probleme in Biroul de Credit.

Daca sotul/sotia/partnerul de viata au avut inregistrari negative in Biroul de Credit, este bine de avut in vedere ca semnatura acestora si implicit verificarea comportamentului de rambursare al acestora nu sunt obligatorii in anumite conditii. In functie de tipul creditului, suma sau institutia de credit aleasa, imprumutatul poate sau nu sa fie conditionat de semnarea cererii de catre sot/sotie.

Diferenta de dobanda este foarte mare, la banca cealalta imi acorda cu o dobanda mai buna insa era suma mai mica.

Pentru creditele de valoare mica sau pentru o perioada scurta, cum ar fi cele sub 10000 RON sau pentru 12 luni, procentul de dobanda nu se resimte in rata rezultata. Astfel, pentru un imprumut de 10.000 RON cu o dobanda de 10% pe 12 luni, rata rezultata ar fi de aproximativ 880 RON, pe cand pentru o dobanda de 20%, raport la aceeasi suma si perioada, rata ar fi de aproximativ 927 RON. Asadar, desi procentul de dobanda este dublu, rata rezultata este cu nici 50 RON mai mare pentru dobanda de 20%. In momentul in care comparati doua oferte, asigurati-va ca intelegeti costul total cat si conditiile de acordare.

 

Cauta articole

Articole recente