Un broker de credit sau consultant de credit si serviciile acestuia pot face diferenta intre aprobarea unui credit sau respingerea acestuia. Mai mult, practica occidentala si locala, mai ales in orasele mari din Romania, arata o crestere semnificativa a procentului de clienti care apeleaza la un broker. De ce? Pentru ca acesta are parteneriate cu majoritatea bancilor, nu percepe comision pentru serviciile oferite si poate oferi solutii corecte si complete in raport cu profilul tau de client. (click pentru contact Whatsapp)
Sa analizam pe rand fiecare avantaj daca alegi sa contractezi un credit ipotecar prin broker. (click pentru contact Whatsapp)
Primul avantaj este dat de timp. Altfel spus, timpul pe care un client il poate irosi in cautarea acelei banci care sa ii aprobe un credit ipotecar sau a celei mai bune oferte. Un broker de credit este la curent cu toate ofertele bancilor partenere si iti poate oferi mult mai repede o imagine de ansamblu. Vei evita astfel drumurile la banci, timpul pierdut online citind produsele cat si interogarile repetate, fiecare banca fiind nevoita sa interogheze biroul de credit si veniturile din ANAF pentru a putea oferi un raspuns.
Al doilea avantaj este cel al identificarii celor mai bune oferte. Ofertele pentru credit ipotecar sunt variate si pot depinde de mai multi factori, cum ar fi: incasarea venitului, clasa energetica a imobilului ce urmeaza a fi achizitionat, profilul de client, particularitatile imobilului, asigurare de viata inclusa,etc. Un broker de credit va analiza impreuna cu tine si iti va explica costurile creditului, gradul de indatorare, suma maxima cat si procesul de creditare (durata, pasi de urmat, analiza actelor). (click pentru contact Whatsapp)
Al treilea avantaj este de calitatea serviciilor si varietatea de produse. Un credit ipotecar pentru achizitie imobil face parte din oferta fiecarei banci. Insa, uneori, pentru nevoia ta se poate propune un alt tip de credit, despre care nu aveai cunostinta. Fie ca vorbim de modernizare, construire sau achizitie teren. Fiecare client are un profil si pentru fiecare nevoie exista un produs.